Towaroznawstwo kluczem do jakości.
Członkowie Koła Naukowego Zarządzania Jakością już 3 raz współtworzą Małopolska Noc Naukowców. W tym roku organizujemy następujące warsztaty:
godz. 18:00 - Mikrobiologia wokół nas - fascynujący świat bakterii i grzybów: wprowadzenie teoretyczne, preparaty pod mikroskopem
godz. 18:00 - Nano i biotechnologia - nowoczesne technologie w produkcji żywności: wprowadzenie teoretyczne, wspólna analiza otaczającego świata, dyskusja o zagrożeniach i szansach, prezentacja rozwiązań stosowanych na całym świecie
godz. 19:30 - Sterowanie żywnością : wprowadzenie teoretyczne w zakresie dodatków do żywności, charakterystyka grup substancji dodatkowych, warsztaty z zakresu analizy etykiet produktowych
godz. 21:00 - Dlaczego żywność ma taki, a nie inny kolor? - zajęcia w formie pokazowej/warsztatowej
godz. 22:00 - Symulacje Lean we współczesnych miejscach pracy - symulacja sterowania procesem
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych bez względu na wiek do zapisania się na wybrane zajęcia (Zapisy).
Udział w warsztatach jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona, dlatego zachęcamy do rezerwacji.
Kiedy?
25 września
Gdzie? Kampus UEK, pawilon Ustronie ; Rejestracja
Zapraszamy!
...
Wakacje w pełni, a my po Przeglądzie Zarządu spieszymy z podziękowaniami dla wszystkich Członków KNZJ za współpracę i pełną sukcesów działalność w roku akademickim 2014/2015!
Nabierzcie siły na nowy rok i nowe wyzwania zarządzania jakością:)
A od października 2015 roku Członkami Zarządu będą:
Paulina Bies - Prezes
Kamil Masełko - Wiceprezes ds. Kontaktów z Klientami
Katarzyna Wąsek - Wiceprezes ds. Projektów
Ewelina Senczyszyn - Wiceprezes ds. Finansów
Monika Basiaga - Sekretarz
Angelika Wolak - Pełnomocnik SZJ
XII Sesja Naukowa Wyzwania Zarządzania Jakością dobiegła końca!
Po pierwsze dziękujemy wszystkim Uczestnikom za ciekawe prezentacje oraz postery!
Serdecznie dziękujemy także Rektorowi Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie prof. UEK dr hab. inż. Andrzejowi Chochół za objęcie naszej Konferencji Honorowym Patronatem.
Polskiemu Towarzystwu Towaroznawczemu dziękujemy za współpracę przy organizacji tegorocznej Sesji!
Dziękujemy również Sponsorom Głównym: firmie Octigo i Luqam, a także pozostałym Sponsorom i Patronom Medialnym.
Serdeczne podziękowania należą się również naszemu mentorowi prof. dr hab. Tadeuszowi Sikora oraz opiekunowi dr inż. Markowi Salerno-Kochan oraz wszystkim pracownikom Katedry Zarządzania Jakością.
Przede wszystkim zaś dziękujemy wszystkim Członkom KNZJ za pracę przy organizacji naszej Konferencji. Bez Was Konferencja "Wyzwania Zarządzania Jakością" by się nie odbyła!:)
Mamy nadzieję, że pobyt w Krakowie, na Uniwersytecie Ekonomicznym był dla Państwa miłym i ciekawym doświadczeniem pełnym jakości i wiedzy!
PSUEK to organ samorządu studenckiego, którego zadaniem jest reprezentowanie interesów wszystkich studentów przed Władzami Uczelni. Kreuje także życie studentów poprzez wspomaganie ruchu naukowego, kulturalnego oraz sportowego....
Prosimy o zapoznanie się z Komunikatem II wraz z harmonogramem Sesji Naukowej.
Osoby przygotowujące wystąpienia proszone są o przesłanie swoich prezentacji do 20.04.2015 r. włącznie. Bardzo prosimy o dotrzymanie tego terminu ponieważ prezentacje będą przez nas weryfikowane.
Z powodu dużej ilości osób chętnych do wygłoszenia prezentacji możemy zaproponować Państwu tylko 15 minut (prace przeglądowe) i 20 minut (osoby publikujące wyniki badań i obserwacji oraz osoby reprezentujące firmy) na wystąpienie i tak też prosimy przygotować swoją prezentację. Bardzo prosimy, aby podczas wystąpień pominąć wstęp teoretyczny oraz poruszać najważniejsze informacje, czyli np.: cel prezentacji oraz wnioski końcowe, aby zmieścić się w czasie.
W razie ewentualnych wątpliwości, jaki czas wystąpienia został dla Państwa uwzględniony, prosimy o kontakt z osobą zarządzającą harmonogramem: Małgorzatą Dąbrową (mdabrowa2@gmail.com ).
Osoby przygotowujące prezentację w formie posteru proszone są o wskazanie preferowanego terminu prezentacji pracy oraz pozostawienie posteru na recepcji w I dniu Konferencji podczas rejestracji. Przypominamy o wymiarach posteru - max. szer. 150cm x wys. 250 cm.
WAŻNE! Osoby, które zgłosiły chęć uczestnictwa w szkoleniu w pierwszy dzień konferencji proszone są o zgłoszenie się o 14.50 w Sali 30 koło kortów.
Na skrzynki mailowe dostali Państwo informacje o liście hoteli w najbliższej okolicy UEK oraz dokładny czas wystąpień.
Dziękujemy za zastosowanie się do obowiązujących zasad i terminów :)